Tohle kolo mi přivezl kamarád ze Švýcarska. Kolo bylo v nepojízdném stavu a původní majitel ho dal za odvoz. Původně bylo kolo single speed s řemenovým pohonem, přední převodník byl z plastu a praskl. Kolo jsem si přestavěl na tento městský speciál. Místo řemenu jsem dal zatím řetěz, ale do budoucna přemýšlím, že si to přestavím na řemen. Kolo jsem si vybavil pro pohodlné ježdění na kratší vzdálenosti v městské džungli. Kolo má dvourychlostní nábojovou převodovku, řadí se zašlápnutím, do Prahy to stačí. Upravil jsem si posed, aby nebyl tak agresivní a osadil pohodlné odpružené kožené sedlo. Abych mohl jezdit v normálním oblečení, namontoval jsem si celobvodové blatníky. Naprostou samozřejmostí výbavy každého jízdního kola a zvlášť kola do města jsou reflexní prvky a blikačky. Je to povinná výbava a bez ní nemáte na silnici co dělat. Hodí se i výkonná svítílna, pro delší úseky bez pouličního osvětlení. Díky lehkému rámu jsem se dostal s celkovou váhou na pěkných 11,5 kg a to včetně všeho vybavení. Kolo je svižné a lehké na manipulaci, omezené převody nenutí k výkonům takže se člověk nezpotí. Takhle podle mě vypadá ideální kolo na popojíždění po kompaktním městském centru.