Používáme základní cookies z Vašeho prohlížeče. Pokud budete nadále prohlížet tyto stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.

GREVLÍK
Informace
Rám Merida
Vidlice Force
Představec Force
Řidítka Deda 440mm
Brzdové páky Shimano Sora
Brzdy Force
Pedály Force
Řazení Shimano 3x9, Sora, Deore
Kliky Deore 44/22z
Náboje Deore
Ráfky Mach 1 MX disc
Obutí Schwalbe
Sedlo Merida
Cestovní rychlost 30 km/h
Posez 40-60° sportovní
Cenová hladina 15 000,-
O bicyklu

Delší dobu jsem hledal silniční kolo, na které bych nasadil širší pláště, které budou více vyhovovat mému dojíždění do práce po ne vždy ideálním povrchu. Také jsem uvažoval o koupi gravela, ale pak jsem v rohu garáže pod nánosem prachu našel své horské kolo merida, které jsem delší dobu zanedbával. Jedním z důvodů byla i investice, kterou si kolo žádalo (vidlice, špatné brzdy…) ale i nedostatek času pro offroadové blbnutí. A tak se zrodil nápad kolo přestavět na cesťáka. Bylo potřeba vyměnit nějaké díly, a tak jsem koupil představec, řídítka, duralovou vidlici, duály, přesmykač, mechanické třmeny a kazetu plus nějaké detaily. Po vychytání počátečních nemocí vzniklo velice pohodlné a rychlé kolo, které při troše snahy snese i hrubší terén. Kolo má pláště s vrstvou proti propíchnutí, reflexni pruhy na bocích a samozřejmě nemohou chybět blatníky a osvětlení. Po cca 2000km se zatím kolo bez vady a jen mažu řetěz  občas. Třeba jednou tu odpruženou vidlici vrátím a vyrazím zase do terénu…