Velikost 21,5" XL
Řazení 2x10
váha 10,9kg
V-brake
odpružení SR Suntour Swing-Shock
Rám je 20 let starý Gary Fisher Mt.Tam v novém matném černém laku od S.C.P. Moto. Je to rám pro dlouhány 185-195cm do 100 kg váhy. Spodní rámová trubka je zespodu u středu zlehka promáčklá a úchyty na lahve jsou již nepoužitelné. Ale jinak je to poctivá rámařina s doživotní zárukou made in USA. Rám je zdarma, není započítán do ceny kola.
Řazení je Shimano 2x10, měnič SLX, smyk XT, páčky do konců řidítek DuraAce. Levá páčka je na frikční což má i své výhody, např. nemusíte to seřizovat. Všechny zuby a řetěz jsou samozřejmě nové. Kazeta SLX 11-34, převodníky SRAM 42/26. Při pohodové kadenci 70 otáček/minutu to dává na nejtěžší 35 km/h na nejlehčí 7 km/h.
Je to na Véčkách, nejsou to kotouče, ale koušou pěkně. Když srovnám mechanické kotoučovky a véčka tak za sucha srovnatelné, za mokra kotouče jen o malinko lepší. Poměr cena/váha/výkon je u Véček moc pěkná a proto si myslím, že jim ještě neodzvonilo (za mě).
SR Suntour Swing-Shock je zřejmě slepá větev vývoje odpružení. Vidlice pruží kyvným pohybem kolem kloubu, tlumič je umístěn ve sloupku vidlice. Drobné nerovnosti do 1cm berou spíš pláště, střední 1-5cm žehlí vidle pěkně, větší nerovnosti jako obrubník to vezme částěčně. Ideální na dlouhé vyjížďky na různém povrchu od silnice po lesní cestu. Vidlice se při šlapání nehoupe, nežere energii šlapání a je lehká.
Kola jsou vypletena na nábojích Shimano SORA a ráfcích MAVIC, obutí je 40-622 CONTINENTAL Cyclocross, vejdou se až 47-622 nebo blatníky.